BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

metafora aku .

30 jan 2012




hye assalamualaikum , hari ini saia tido mati saia tido gelap saia bangon pon da nak gelap, korang paham x ape maknenye ? ok maknenye tade pape saia cume merepek sahaja hahaha hmmm hari ni tibe tibe rase

??  

???


?????


kpd sahabat prmpuan ku 
marilah kite same same memperbaiki diri
peliharalah dirimu
mengape perlu kite mndatangkn fitnah ke ats diri kita 
andai kite mampu melindungi nya
untuk ape dipertotonkan segalanya jika kite tahu ianya hanya mndtngkn fitnah kpd kite
apekah kite terlalu dahagakn pujian syaitan yg berbisik
sehingga snggup melalaikn diri kite
utk ape betarung mentandingkn diri yg sedia cantik 
andai semua itu dari ILAHI (:

sbenarnya aku mimpikn pekara yg tidak indah pd pandgan aku
smoge semua itu mimpi dan mainan syaitan sahaja
aku sentiase beharap disisi aku sentiase ade org yg aku sayangi terutamanya dirimu,




aku belajar memaafkn org lain yg pernah melukai hatiku
memaafkan org lain bererti memaafkn diri sendiri
hidup terlalu singkat untuk membenci 
sucikanlah hati mencari Ilahi



but you should know,

girl forgive but they dont forget .....




0 comments: